Uppdaterande

Nya människor dyker upp inom skvallerämnen och saker blir mer intressanta.

Vi vet alla att det finns en flicka och en pojke, som nyss mötts men som fattat tycke för varandra ganska så fort. Men båda tror att den andra har andra tankar om hur det ska gå till. Det innefattar att de båda backar, utan att egentligen kunna prata med varandra för att lösa problemen. PRATA MED VARANDRA!

Det är också så att en flicka och en pojke ifrån Tofta som spenderat lite mera tid med varandra. En e blondblond och en e schnyggschnygg!

Puss!

Kommentarer
Postat av: elle

vilka menar du här? eller du kanske inte får säga?:)

skvaller skvaller...^^ får jag fråga om det är du?



Kram E

2010-07-04 @ 21:12:47
URL: http://hallonflickan.bloggagratis.se
Postat av: Hanna

Jag vet!! xD

2010-07-04 @ 22:27:45
Postat av: Pussordinarie

Haha! Klart du får fråga! Det är bara att fråga på... kanske ska hitta källan till skvallret? :D Thihi... jag har allt i mitt lilla huvud!

2010-07-04 @ 22:33:14
URL: http://pussordinarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0